Mordon |
Wysłany: Czw 16:01, 05 Paź 2006 Temat postu: Szermierz |
|
Szermierz może nie ma super DMG. Ale dzięki swojej zręczności i zwinności, jest dla przeciwnika prawie nieuchwytny i prawie zawsze trafia.
Rozwój szermiwerza:
Podstawą jest zręczność i zwinność.
Potem siła i także przydatne na końcu-żywotność.
Przykładowe rozdzielanie pkt. w statsy:
1-3-4-5lv itd co nieparzyste: 3 zręcznośc, 3 zwinność, 1 siła
2-4-6lv itd co parzyste: 3 zręczność, 2 zwinność, 1 siła, 1 żywotność
Przeciwnicy na turniej(obowiązuje od ok.60lv):
-mnich-nie bedzie Cię umiał trafić, a ty bedziesz mieć na niego ogromne trafienia, więc nawet jego duże HP nic nie da i szybko się skończy.
-berserker-70% szans na wygraną w walce ze świetnie prowadzonym berserkiem. Innych sie kładzie lekko. Jego duże trafienia są powstrzymywane przez nasze uniiki, a jego słaba obrona pada pod naszymi dużymi trafieniami, a to ze ma mało HP, to jedo duże DMG nie da rady wejść wystarczająco często, żeby nas położyć.
-barbarzyńca-bezbronne dziecko dala szermierza, mało ma HP, tylko duże DMG, które żadko trafia i ma słabe uniki.
-rycerz-trochę ciężej niż poprzednich, bo macno bije i dużo życia, ale także ma problem z trafieniem nas i sam ma małe uniki więc często obrywa.
-strażnik-ma na nas małe trafienia, my dajemy radę z jego obroną, ma podobną ilość HP, więc pada
Lepiej nie ryzykować:
-gwardzista-ma duży atak, a jak podbił DMG to może sprawić niespodziankę
-najemnik-tez istnieje ryzyko niespodzianki, więc po co ryzykować
-rycerz-ma dużo HP i czasami mocno trafi, a jak ma szczęście i mimo słabych trafień, uda mu się z 3 na 6 razy, może być kiepsko.
Alchemik dla szermierza(używać od 60lv):
skórzane naramienniki-dale +10% do trafień i +6% uników. Dla szermierza wypas.
skórzane rękawice-kolejna +10% do trafień. Mioodzio.
nagolenniki skórzane +6% trafień i +12& uników. Mocne!!!
toga bojowa-MOŻNA JUŻ KUPIĆ NA 51LV I NIE UMAGICZNIAĆ-ZA DROGO!!!
Jako zbroja nieklasowa doda zamiast +15, to +12.5 do uników, więc jest super.
skórzane buty-Dadzą +10% trafień i +6% uników, rządzimy!!
Hełmu nie zmieniać.
Jak widać, po tej zmianie rządzimy, mając ogromne trafienia i umiki!!!
Biżuteria dla szermierza:
Pierścienie-do żywotności i siły
Naszyjniki-Naszyjnik berserkera lub [ Naszyjnik Nipponu
Szaty-Szermierza, kolejne jej odmniany
Koszula- Magiczna Koszula
Spodnie- Przeszywane
Dodam że ja osobiscie wole używaćnaszyjnika Zguba hobbita i innych spodni używam tych z bonusem do zwinności. a Pierscienie do zręczności i zwinności i w sumei nei narzekam  |
|