Autor Wiadomość
Mordon
PostWysłany: Czw 16:04, 05 Paź 2006    Temat postu: Gwardzista

zawsze 3 punkty do zrecznosci i 2 do sily. oprocz tego 2 wytrzymalosc lub po 1 w wytrzymalosc i zywotnosc

(wlasciwie to upadki wykorzystuje tylko w niektorych walkach z potworami ale po nowych zmianach moze przyda sie duza wytrzymalosc...)

kogo lac -
zaczne od ras, najlatwiejsze wydaja mi sie rasy bez bonusow do sily (ludzie, elfy, mroczne elfy, niziolki, pol elfy, sidany i gnomy) albo np polaczenie lacert+klasa bez zrecznosci i wytrzymalosci

- mnich, latwo go trafic, ma wiecej zycia ale nie tak mocne ciosy (jesli nie jest krasnoludem lub orkiem)

- straznik, on duzo unikow, gwardzista duzo trafien wiec wychodzi na 0, wytrzymalosc na takim samym poziomie, szanse niby porownywalne ale czesto sie wygrywa (szkoda ze tak malo straznikow w grze)

- paladyn, znowu uniki-trafienia sie znosza ale ma wiecej zycia. moze przez ten bonus do sily jest duza szansa na wygrana?

- barbarzynca - gwardzista ma wieksza szanse na trafienie ale slabsze ciosy. na treningu wygrywam 6-7 walk na 9

za samobojsto uwazam rzucanie sie na rycerzy, szermierzy, berserkerow i lowcow.
zastanawiam sie jeszcze nad najemnikiem...

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group